Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jak pokonać trudności

29 października oraz  6  i 8 listopada uczniowie klasy 2b ze Szkoły Podstawowej nr 3 oraz klasy 3b i 2a ze SzkołyPodstawowej nr 1 poznały opowieść o  tym co możemy zobaczyć gdy zmienimy punkt widzenia.

„Ryczysław Potężny. Dzika historia” to bajka o tym jaka jest różnica pomiędzy patrzeć, a widzieć. To krótka i prosta opowiastka o tym jak drobna czasem zmiana może wiele oznaczać. O tym jak spojrzenie na trudność z innej strony, pod innym kątem, z innej perspektywy może wiele zmienić.

Wspólnie szukaliśmy sposobów na rozwiązanie klasowych problemów.

Na zakończenie dzieci otrzymały kartę z narysowanym kształtem, zadaniem ich było dorysowanie czegoś co ich zdaniem powinno się tam jeszcze znaleźć. Zabawa ta miała pokazać dzieciom różne skojarzenia i różne punkty widzenia na tę samą, nie do końca określoną rzecz. Powstały bardzo pomysłowe i ciekawe prace.

Klasa 2b SP 3

Klasa 3b SP nr 1

Klasa 2a SP nr 1


opublikowano: