Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Regulamin Organizacji Wydarzeń zewnętrznych i udostępniania pomieszczeń Miejskiej Biblioteki Publicznej – Hrubieszowskiego Centrum Dziedzictwa im. Krystyny i Stefana Du Chateau

§ 1. Definicje

  1. Miejska Biblioteka Publiczna – Hrubieszowskie Centrum Dziedzictwa im. Krystyny i Stefana Du Chateau, w skrócie MBP – zarządzający budynkiem, salami i przyległymi pomieszczeniami. 
  2. Organizator – osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba prawna, która dokonuje rezerwacji sali i odpowiada za organizację Wydarzenia.
  3. Sale i pomieszczenia MBP – oznacza sale zlokalizowane w budynku HCD wraz  z pomieszczeniami przynależnymi do współkorzystania (Sala Konferencyjna, Sala szkoleniowa, Sala Du Chateau, Klub Seniora, Strefa spotkań).
  4. Wydarzenie – oznacza  szkolenia, konferencje, warsztaty, prezentacje, imprezy zamknięte lub inne tego typu spotkania, którego tematyka oraz przedmiot są zgodne i wpisują się w zakres celów statutowych MBP.
  5. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania z udostępniania  pomieszczeń MBP.
  6. Wniosek o rezerwację pomieszczeń HCD – formularz, który wypełnia Organizator określając swoje potrzeby czasowe, przestrzenne i sprzętowe.

§ 2. Zasady ogólne

  1. Regulamin określa zasady postępowania przy udostępnianiu pomieszczeń MBP.
  2. MBP jest uprawniona do dysponowania pomieszczeniami znajdującymi się w budynku przy ulicy  3 Maja 10, 22-500 Hrubieszów.
  3. Wydarzenie nie może być w sprzeczności z zadaniami statutowymi MBP, utrudniać ich wykonywania i kolidować z ogólnie przyjętymi zasadami etyki, lub powodować negatywnych skutków dla wizerunku MBP.
  4. Udostępnienie pomieszczeń MBP może odbywać się w dni robocze  w godzinach pracy MBP, w soboty i niedziele po wcześniejszym indywidualnym uzgodnieniu.
  5. Poprzez udostępnienie pomieszczeń należy rozumieć zgłoszenie przez Organizatora do MBP woli skorzystania z sali oraz uzyskanie potwierdzenia rezerwacji przez MBP zgodnie z § 3.
  6. Organizator obowiązany jest do takiego korzystania z pomieszczeń jak i całej powierzchni w obiekcie, które nie spowodują pogorszenia w zakresie granic normalnego używania. 
  7. Organizator obowiązany jest zwrócić udostępnione pomieszczenia w stanie niepogorszonym.
  8. Organizator zobowiązany do przestrzegania przepisów sanitarnych, bhp, p.poż. oraz do zachowania ładu i porządku w budynku, jak również na terenie przyległym. Obowiązek dotyczy również uczestników wydarzeń przebywających w budynku MBP.
  9. Organizator odpowiada za bezpieczeństwo podczas wydarzenia i ponosi wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich z tytułu szkód osobowych oraz rzeczowych, które mogą wydarzyć się w związku z organizacją i podczas wydarzenia, spowodowane działaniem swoim lub osób mu podległych.
  10. W pomieszczeniach MBP obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych i papierosów elektronicznych.
  11. Organizator nie może, bez uzyskania uprzedniej zgody MBP, dokonywać jakichkolwiek zmian w substancji budynków, jak również w udostępnianych pomieszczeniach, w szczególności obejmujących umieszczanie na posadzkach, ścianach, sufitach, elementach wyposażenia jakichkolwiek materiałów, substancji itp. mogących spowodować ich uszkodzenie.
  12. Organizator zobowiązany jest do usunięcia wszystkich materiałów szkoleniowych, promocyjno – informacyjnych, itp. po zakończeniu Wydarzenia.

§ 3. Procedura rezerwacji

  1. Sale należy rezerwować z wyprzedzeniem co najmniej 2 tygodni. 
  2. Rezerwacja sali jest wiążąca dopiero po otrzymaniu od MBP zwrotnej informacji o dostępności sali oraz informacji o przyjęciu lub odmowie rezerwacji. 
  3. W przypadku rezygnacji z sali Organizator zobowiązany jest  do poinformowania o tym fakcie najpóźniej 5 dni roboczych przed terminem Wydarzenia.MBP udostępnia wyposażenie podstawowe tj. krzesła i stoły (ustawienie standardowe), dostęp do Internetu, projektor multimedialny, profesjonalny system nagłaśniający, 2 mikrofony, laptop.Na sprzęcie komputerowym należącym do MBP obowiązuje zakaz instalowania zewnętrznego oprogramowania. 
  4. Przedmiotem udostępnienia są sale i pomieszczenia MBP wraz z wyposażeniem wskazanym we Wniosku o rezerwację pomieszczeń HCD – bez obsługi osobowej wydarzenia, wyjątek może stanowić osoba obsługująca sprzęt audiowideo MBP.

§ 4. Zasady dotyczące udostępniania pomieszczeń MBP

(obowiązki najemcy i uczestników wydarzenia)

  1. Zapytanie o wynajem sali konferencyjnej należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail: biblioteka@mbphrubieszow.pl. Rezerwacja jest wiążąca dopiero po otrzymaniu od MBP zwrotnej informacji o dostępności sali oraz informacji o przyjęciu lub odmowie rezerwacji.
  2. Rezerwacji sali dokonuje się przez złożenie Wniosku o rezerwację pomieszczeń HCD, udostępnianego na stronie internetowej https://mbphrubieszow.pl/ lub przez osobę reprezentującą MBP, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  3. MBP zastrzega sobie prawo odmowy udostępnienia pomieszczeń, jeśli charakter organizowanego Wydarzenia jest sprzeczny z przepisami prawa lub w sposób negatywny może wpłynąć na wizerunek MBP.
  4. Organizator zobowiązany jest do korzystania z pomieszczeń zgodnie z przeznaczeniem.
  5. Wszelkie prace podejmowane na terenie MBP, związane z organizacją wydarzenia muszą być prowadzone w uzgodnieniu z pracownikami MBP, w godzinach ich pracy.
  6. Organizator zobowiązany jest do:
    • utrzymania porządku i czystości w trakcie trwania wydarzenia i po jego zakończeniu;
    • demontażu stoisk, eksponatów itp. w terminach i w czasie uzgodnionym pracownikami MBP; 
    • pozostawienia sali w zastanym ustawieniu, jeśli były pobierane dodatkowe stoły  i krzesła – odniesienie ich do właściwych pomieszczeń, usunięcia wszystkich plakatów, materiałów pomocniczych itp. oraz wyrzucenia do kosza na śmieci po zakończeniu wydarzenia. 
  7. Organizator ponosi odpowiedzialność wobec MBP za wszelkie szkody i straty wynikłe z niewłaściwego korzystania z sal i powierzchni wspólnych, w tym w szczególności za zniszczenie, uszkodzenie lub kradzież wyposażenia znajdującego się w salach należących do MBP. Odpowiedzialność taką może również ponosić uczestnik w związku jego działaniem/zaniechaniem. Odpowiedzialność za wszelkie szkody osobowe i rzeczowe powstałe w związku z wydarzeniem ponosi Organizator.
  8. MBP nie bierze odpowiedzialności za wszystkie pozostawione w sali/salach oraz innych pomieszczeniach rzeczy Organizatora lub uczestników wydarzenia. Organizator ponosi pełną odpowiedzialność wobec MBP za wszelkie szkody  i straty wynikłe z niewłaściwego użytkowania pomieszczeń, także związane z działalnością podmiotów świadczących usługi dodatkowe, działających na zlecenie Organizatora. 
  9. Organizator zobowiązuje się do naprawy, wymiany lub wypłaty rekompensaty finansowej za uszkodzony sprzęt, dokonane zniszczenia i straty w wyznaczonym przez Dyrektora MBP terminie i formie.
  10. Za szkody związane z działalnością podmiotów świadczących usługi dodatkowe, działających na zlecenie Organizatora, Organizator odpowiada jak za własne działania. 
  11. Organizator zostanie obciążony pełnymi kosztami naprawy uszkodzeń pomieszczeń, z których korzysta, powstałych w wyniku niewłaściwego ich użytkowania przez Organizatora lub uczestnika.
  12. MBP nie ponosi odpowiedzialności względem Organizatora i uczestnika, za bezpieczeństwo uczestników wydarzenia oraz za bezpieczeństwo i integralność jakichkolwiek rzeczy ruchomych, które znajdą się na terenie MBP i ewentualnie udostępnionych miejsc parkingowych (w szczególności: samochodów, pieniędzy, dokumentów, kosztowności, odzieży, sprzętu elektronicznego – zwłaszcza informatycznego i telekomunikacyjnego oraz oprogramowania).
  13. Organizator nie ma prawa wynajmowania, użyczania lub udostępniania pomieszczeń  w budynkach MBP podmiotom trzecim.
  14. MBP nie wyraża zgody na użytkowanie pomieszczeń niezgodnie  z niniejszym Regulaminem.

§ 6. Przepisy końcowe

  1. Organizator zobowiązany jest do stosowania obowiązujących przepisów i przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  2. MBP zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do obowiązującego Regulaminu. Wszystkie zmiany są wprowadzane na bieżąco do treści Regulaminu i publikowane na stronie internetowej: www.mbphrubieszow.pl.
  3. Wszelkie wątpliwości odnośnie Regulaminu i zasad udostępniania pomieszczeń należy kierować  do MBP pocztą elektroniczną na adres: biblioteka@mbphrubieszow.pl
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem podpisania.